2 Juli

Ja idag gick vi upp tidigt och åkte hem till mamma & pappa för att sola våra blekfeta ben lite innan vi vågar oss till stranden :) . Min syster & hennes vän Lollo gjorde mig sällskap så det har varit riktigt trevligt :).
Min systers vän Martin skicka även ett snällt sms till oss när vi ligger och solar; Flytta på er ni bländar ju trafikanterna! Snällt av han tycker jag :) Och för er som inte vet så kan jag förklara med att mina Föräldrar bor precis vid vägen och man ser hela deras trädgård :D. Alla små barnen fick även bada i den pyttelilla poolen :), eller a jag och sara badade väl kanske mest XD !
Men nu är jag ialla fall hem kommen & sitter här med mitt glas vin & min bok på balkongen :).
Om en stund blir det en liten nostagitripp för då ska jag se scary movie 1 som kommer på tven idag. De gillar vi :D.

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sessan

Hehe aa så brukar de ju vara :) Ja missade fan filmen igår : OÄr jätte sur bara för det ;) Vi kan hyra alla någon dag och ha maraton tycker ja, fast tvåan har ja redan hemma :D Puss, jeg elsker deg XD HAhaha! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback