Jadu

Vad ska man hitta på ?

Just nu sitter jag bara hemma hos mamma och har väldigt tråkigt ! !
Man kan ju vara snäll och ta hand om disken eller tvätten åt dom men USCH va tråkigt det är .
Eller så kan man ju ringa Jojo och kolla vad hon gör och se om man kanske kan hitta på något, men då måste man ta tåget och de är ju så jobbigt att köra vagnen i snön ! .

Men andra ord kommer jag bli sittande här och ha tråkigt resten av dagen.
men så e det när man är fööööör Lat !

Skulle ju har ring vissa samtal i morse men jag hade en så snäll Nea som sov till halv tio så alla telefontiderna va ju slut ! Varför måste dom ha teletid så jävla tidigt jämt, vi som inte e vakna då när får vi ringa ? ! .

Usch vilken Klagadag de är idag känner jag.
Negativ till max !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback