...

De har inte hänt något kul idag alls, Har bara haft en väldigt jobbig dag med en väldigt sur Nea !
Tycker inte alls om när hon e lite små sjuk för hon blir så satans grinig, men de e väl 2 års trotsen som börjar sätta in nu också -LÄNGTAR-, hmm eller INTE ! .

Och sen blir man ju inte gladare av att min svagapunkt hänger i bakhuvudet på mig hela tiden också.
Att en människa kan ha så stort inflytande och beröra en på ett så konstigt sätt och allt utan att veta om det.
Denna svaghet har hängt med mig i kanske 2 år snart men ändå kan jag inte släppa det, blir ju för fan som en liten fjortis igen !
Det tycker jag inte alls om.

Men frågan är om man ska ta chansen och kolla vad som händer om man spelar vidare på melodin istället för att sluta spela som jag oftast gör ?!
Men vågar man fortsätta spela när det är så mycket som kan gå fel och så mycket som (jag tycker) står på spel ?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback