Underbart.

Haft Julbord på jobbet idag. Och har redan ätit för mycket av det. Så nu vill jag helst inte ha mer Julmat.
Är det okej Mamma eller? Du lagar nått annat åt mig på Julafton? ;)
Jobb imon med sen kommer Mamma & hämtar mig och Dockan för att köpa den sista Julklappen.
Ja och sen är det ju typ Julafton. Känns inte alls så men, Jaja. Nu är den här i alla fall :)
Ja Julen alltså om nu någon annan också har missat det ;P.

Söka nytt Jobb i helgen också. Jaha där ser man  :)

Och till en viss typ där ute.
Så här ser jag på saken!.

Ja du kunde vart uppriktig ifrån början, De hade väl uppskattats. MEN.
Tro inte för fem öre att du har betytt mer för mig än ett tidsfördriv.
Visst kan erkänna att de hade vart kul och se va det sluta.
Men de är inte så att jag ligger sömnlös om nätterna för din skull.
Tycker det är tråkigt att du inte kan inse vilken Chans DU går miste om.

Ja för vem är väl Bättre än mig ? ;)

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

INGEN!!!! Förutom jag då såklart, haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback