Sällskaps sjuk!

Jag är ensam & har tråkigt.
Malin va här förut och fika & bara prata skit. Men sen åkte hon.
Och jag fick tråkigare än på länge. Att ha henne är påminde mig om hur jävla tråkigt det är att sitta ensam varje kväll. Blir ju en vana efter ett tag och man gör det liksom utan att tänka på det. Men så kommer det dagar då det faktiskt kommer hem någon till Mig och bara tjötar skit och då kommer man på hur jävla tråkigt de är att vara ensam. Så jag har konstaterat att de är inte kille jag ska spanna efter (eftersom det kräver med energi än vad det ger med dom typerna jag alltid lyckas hitta) utan det är vänner som verkligen kommer i andra hand. Vänner man liksom bara ringer när det inte finns någon annan. Sista valet.
Någon som vill bli min sån vän? :)
Och nej jag tänker inte vara en falsk vän utan ni får ju faktiskt veta att jag inte väljer att vara med er utan jag tar er bara om det inte finns någon annan! ;).

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Buttran!

Okej jag kan vara din såkallade "vän" men det kostar! Ett snyft samtal på 10min kostar 50kr. Om det överstiger 10min, blir det 20kr/3min. Deal?!

Postat av: peeLa

Hhaha, :D .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback