Julmys, Tjejmys.

Ja igår blev det lite Julmys när Charles och Jojo kom hit med massa saker.
Blev till att baka peppakakshus, Som Dockan har gjort! ;P.
Hhahah, Eller jag & Jojo håller ialla fall fast vid att Dockan gjorde det!.
Charles och Dockan baka även Lussekatter, & Nea skulle bakas peppakakor med men hon åt mest upp degen :D.
Jätte mysigt va det.
Dockan fick även en Jätte fin Nyårs Klänning & en pulka! .
Charles och Jojo fick även tittat lite i Dockans Bajsbok. & Ja hon äger en sån. Jätte rolig är den.
Hhahaha. Märks att vi är mor och dotter. Lika bra humor!.

Idag efter Dockan åkt hem till sin farmor sov jag ut lite.
Underbart.

Sen kom Jojo och det bar av till Ema för lite mat och tjöt.
Riktigt mysigt det med.
Fast herre jösses va jag äter.!
Ja inte kommer jag svälta ialla fall ;).

Får se om jag får upp lite bilder ifrån Julmyset Imon.
Just när är jag bara föööör trött!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback