Bra överväger dåligt.

Har pratat rätt så mycket om barn & barnuppfostran dom senaste dagarna.
Och hur jag inte jätte ofta klagar på min dotter och därför är det ingen som riktigt förstår hur JÄVLA JOBBIGT jag har det ibland. Älskar Min Docka överallt annat men jösses va hon är förjävlig (nuförtiden) nästan jämt.
Men som kommer dom där fina små stunderna som överväger allt det dåliga.
Igår kväll låg vi och skulle ha myspys i säng och hon bara hoppar runt och jobbar sig och jag känner hur irriterad jag börjar bli. Men så kryper hon ner bredvid mig och klappar mig på kinden och säger; Mamma jag har saknat dig idag.  Och så smälter man som glass i solen.
Och i söndags när hon kommer hem ifrån farmor börjar hon sjunga för mig;
Min mamma är vacker och jag älskar min Mamma.
Ja hon är ju bara bäst ! !



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Naw, vad mysigt!! :)

Postat av: Jojo

Naw, man smälter ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback