wiiiiihoooo !

Idag blir det till att städa farfars hus innan vi åker hem imon. Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma hem, har inte vart hemma på jätte länge nu ju. Och så sover jag i världens sämst säng så jag har verkligen skit ont i ryggen :(.
Fast jag ser ju inte riktigt fram emot bil resan dock. Vad som händer mer idag ? jadu inte mycket. är jätte tråkigt väder men kanske blir till att åka ut och bada lite till bara för att liksom :) .
Och sen blir det en brakmiddag idag också, så lär väl se gravid ut efter detta också. Helt sjukt va feta jag och Siss såg ut efter middagen i förgår. Tog kort med mobil och shit va det ser ut ! Ser ju för fan gravid ut. Då har man ätit föööör mycket :D, men de va gott :P.

Och jag tror att ja helt har glömt av att säga att min Lillebror M faktiskt fyllde 15 Igår :D
Stort grattis till han !

Och så en annan glad nyhet är att på Tordag kväll kommer mitt ♥ till mig !
wiiiiihooo ! Saknar jätte mycket nu !..

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback