What to do ?

Jag har lovat mig själv att aldrig ändra mig själv eller mitt sätt att tänka för någon igen! Men återigen står jag här och måste välja, Ditt eller Mitt ? .
Och jag vet inte om det är jag som överreagerar eller om de verkligen är ? som gör fel ..
Känner att jag är helt förvirrad just nu .. Kan man liksom inte bara stå för vad man gör & inte säga imot sig själv hela tiden !

Och en annan sak. Hur kan man typ hata en person man aldrig har träffat ?
Nog för att jag brukar döma folk, ja mena man är ju inte mer än människa. Men jag skulle åtminstonde ge männsikan en chans att visa vem dom är ! eller de kanske är fel av mig att tänka så ?
För visst man behöver inte tycka om alla, men man behöver inte bete sig som en fjortis och inte ge dom en chans ?

Ne jag måste verkligen prata med dig Jojo, Så nu får du faaan vakna ur din bakfyllekoma och ringa mig !!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: KULLATÖSEN KAROLINE

Fin blogg! =)

Postat av: emma (robbans ex)

hej.. Jag hoppas det inte är mig du skriver om och tror jag hatar dig.. det gör jag verkligen inte.. om jag verkat arg är det för att jag känner mig ruskigt sårad av Robban. Om jag gjort eller skrivit ngt som får dig tro det så ber jag verkligen om ursäkt!! Mvh / Emma

Postat av: peeLa

Karoline; Tack så mycket :) <3



Emma; Nja, hatar är väl att ta i men skrev det för att de va det som poppa upp i huvudet när jag skrev. Men att du ogillar mig på nått vis kan du inte säga annat om. För vad jag har hört så har du något emot att träffa mig och de kallar inte jag att man ger någon en chans. Och om Robert har sårat dig på nått vis så har jag inte med det att göra. De är bara det att jag inte vill vara personen som bråken handlar om. Men visst godtar jag din ursäkt :). Mvh Mikaela

Postat av: Jojo

Bakfyllekoma? Vem? Jag? Aaaaaldrig!! ;) jag ringde dig idag iaf, haha, bättre sent än aldrig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback