Kött & Blåbär

Ja men då va det ju detta med att flytta ihop med någon. När tar man det steget liksom? När är det för tidigt eller är det så att man inte ska titta på tiden utan hur man känner? mja, massa saker åker runt i mitt huvud nu. För jag menar vi har inte känt varann så länge (fast de känns som det) och vi har inte vart tillsammans så länge heller. Men de känns ju förjävligt att vara ifrån han så länge (okej de är väl oftast bara en vecka eller två men de känns ju som en evighet :P). och rent pengamässigt så tjänar man ju på att flytta ihop istället för att betala en förmögenhet för att ses. Och låt oss rent teoretiskt säga att vi bestämmer idag att vi ska flytta ihop så tar det ju ändå ett par månader innan allt är färdigt för att flytta, ja mena uppsägningstid på jobbet och lägenheten tar ju ett par månader och då kanske de inte är för "tidigt" att flytta ihop ändå? eller? och ett annat frågetecken som poppar upp då är ju vem ska flytta vart? Han eller jag? jag har ju i och för sig sagt redan från första början att jag inte vill flytta långt bort så. Men ändå. och hur gör man med alla barnen för säg att han flyttar hit, ja hur gör han med barnen varannan helg då? han kan ju liksom inte sätta dom på tågen för dom är för små för att åka själva & om han ska hämta dom så tar det ju 8 timmar tur&retur. De funkar ju inte.

Ne nog tänkt på det för en stund. Ville bara säga att de va jätte roligt att ha T & E här i helgen, jätte söta små bustroll. Men E blev allt lite mammasjuk mot slutet så de va ju tur att dom skulle hem idag så hon fick åka hem till Mamma igen :).

Ja de va väl allt för idag tror jag, nu ska jag försöka få mitt bustroll till att sova så hon orkar upp tidigt imon för att jag ska jobba :) Hhaha, känns fortfarande konstigt att säga det. Jag Jobba! passar ju inte alls :P. Jag som hade bestämt att jag skulle träffa en miljonär och flytta till hollywood och bli hemmafru i kanal 5. jaja, man kan inte få allt ;P. Och jag får ju be om ursäkt till Jojo som hade lagt sitt hopp till mig. Och då säger jag till dig Ema att nu är det upp till dig att hitta en miljonär som kan betala för alla våra shoppingturer :). 


♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback