Allt & Ingenting

Hhaha, fick ett jätte sött sms av ♥ förut. Börjar med att de står att han saknar mig jätte mycket :) sött !
Men sen kommer det roliga; "Vill bara vara hos dig & skratta med och åt dig :)".  Hhaha, va hände där liksom, vadå ÅT mig ?! . Snäll kille man har som skrattar Åt en ;P.

Och en sak som jag har kommit på, fy va dumt de är att de inte finns bilder på hyresrätterna som ligger ute. för inte fan vill man flytta till en lägenhet man inte har sett nått av. Och på  vissa ligger inte ens planlösningen ute. Korkat! .. Men man får väl ta en hel dag i Borås och bara kolla runt på olika lägenheter :D. plus att de kan ju vara bra att åka dit innan för ♥ har inte varit i Borås och han kan ju tydligen inte tänka sig att flytta till en stad som han aldrig har vart i. Ja ni ser ju vilken krävade kille jag har skaffat ;).

Imon blir det jobb och sen kanske en playdate med Foffer :D. Får väl se vad klockan blir och hur vädret är bara :). Men nu ska jag försöka få tag i min mamma och prata lite med henne va ett par dagar sedan (hör och häpna :P).

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Tänkt på att du tkr de är jobbigt å långt att ta dig till mig nu på egen hand? ;) tänk då borås, ja, det är ett faktum, vi kommer aldrig ses igen! Goodbye my friend, de var kul att lära känna dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback