Va hände ?

Två veckor har ju snart gått ! Och de betyder att jag får flytta ifrån min fru för hennes sambo kommer hem, Usch ! Jag som hatar att vara själv & verkligen trivs här !

Ja just nu känner jag att de kanske är på tiden man letar efter en egen sambo ? Men va faaan jag vill ju vara själv eller aa inte själv men jag vill ju inte ha pojkvän ! Eller ?
Känner att jag mest är förvirrad just nu.. Men de kommer väl när det kommer helt enkelt ...

Frågan är hur min lilla Docka kommer tycka när vi flyttar hem igen & det inte finns någon Jojjo som läser Molly mus boken för henne ? Eller att hon inte kan springa upp till Freddan som bor en trappa upp ?
Hon kommer nog tycka det är ganska trist & tråkigt med bara mamma sen .


♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Klart hon inte kommer tycka det är tråkigt :) ge det en dag så är man bortglömd igen, haha.



Tkr nog lite mer synd om Chali då, som får stå ut med att jag läser Molly mus för honom typ 25ggr om dagen, haha!

Postat av: peeLa

Hhaha, jo de är ju sant :D .. Hhahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback