man mår som man förtjänar !

Ja de va en riktigt rolig kväll igår, men buzz & singstar !
Och massa roligt folk.
Men när klockan började närma sig 01 så började vi bli väldigt runda under fötterna..
Tog tag i mickarna till singstar och rockade loss totalt :P
Jojo, jag & Sara :D en riktigt bra kombination !

En mindre rolig sak va väl vissa meningar och handligar som fick mig att tänka till lite,
är det verkligen så jag känner eller inte !
Just nu känns det som den långa perioden kanske är över !

Men i alla fall, just nu sitter jag hos jojo och funderar på att ta mig hemåt så jag kan ta imot Dockan !
Men man känner verkligen inte för det .. Hhahha

<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

De var en förjävla bra trio vi blev, haha, får vi göra om snarast! :D

Postat av: peeLa

Ja de får vi verkligen göra. Frågan är hur vi tre nötter inte ha hittat varandra fören nu ? ahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback