Hundvakt

Sitter just nu lite hundvakt till en jätte söt Laban :D. Är igentligen frun som har hand om han men hon va tvungen att ta sig in till skolan, och jag mitt dumme faan säger att jag kan gå ut med hunden fast jag är Livrädd för hundar ! Pucko !
Jag har iallafall inte hunden i samma lägenhet utan han får vara upp hos Freddan :D Tur är väl det, annars hade jag suttit inlåst på toaletten hela dagen till Jojjo kom hem igen. hahah.

Förstår inte riktigt varför jag är rädd för hundar, Har ju alltid haft hundar i familjen & vill ju skaffa hund så fort jag känner att det finns pengar & tid för en. Att man har respekt för hundar man inte känner är ju en sak men att vara rädd och knappt kunna gå förbi en hund när man är ute och går e ju faan patetiskt, Får ta och rycka upp mig !!!

Men nu ska jag ta tag i min Docka & få henne att sova lite det kan hon behöva, och sen får jag ta tjuren vd hornen och få ut Laban på en liten promenad ! ..

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Det gjorde du riktigt bra! Blev riktigt förvånad när du ville ta ut honom en gång till när jag kom hem, haha. Han är ju halvstor också. Jag är imponerad!

Postat av: peeLa

Tack Jojo :D. Ja kände att jag måste ta tag i detta nu ! faan va rädd för hundar kan man ju inte vara hela livet :P . <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback