Familjerätten ta er i arslet !

Ja som alla kanske vet har jag ju en liten Docka. Men som alla kanske inte vet är pappan inte med i bilden..
Och jag gick för några veckor sedan & skulle söka ensamvårdnad för henne, Eller rättare sagt jag gick för 8 veckor sedan. Och inget har hänt ! Så jag ringer henne igår och DÅ ska hon sätta sig och skicka ut papper som vi föräldrar ska skriva under. Men hallå ska det verkligen behöva ta 8 veckor ?

Och när jag va på mötet så satt hon och bara va fruktansvärt elak och sa mellan raderna att jag va en värdelös mamma! Och inte så men va faaaan vet hon om det ! ! ..
Och fick även pratat lite med Dockans pappa, Och även han tyckte att hon va ett svin som bara satt och drog egna slutsatser. Idioti !

Tycker bara de är så jävla dåligt för hur många barn finns det där ute som behöver hjälp och då tar det hundra år för att få hjälp om dom ens får någon hjälp alls ! Men när det kommer till mitt fall så ska dom göra utredningar och det ena med det andra. Och inte så men jag är en bra mamma för jag gör mitt bästa och min Docka har många andra som älskar & bryr sig om henne ! Så allt jag igentligen ville ha sagt va att HJÄLP dom barnen som verkligen behöver hjälp och sluta hacka på oss som tar hand om våra barn !

♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

med ena med de andra! hahahahahahahahaha

Postat av: peeLa

Hhahahaa jag vet !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback