?

Jag har verkligen inget intressant att skriva !
Känns som att de kan va dags för ett inlägg, men jag har verkligen ingen aning om vad !
Har inte hänt något sen jag skrev sist .
Och just nu när jag skrev att inget har hänt så kom jag underfund med hur trist mitt liv kan vara ibland !

Jag skulle ju kunna informera om att jag fortfarande inte fått några papper om ensamvårdnad på dockan och de börjar göra mig väldigt nervös !
Jag hoppas att de är för att han fortfarande inte har haft tid att åka dit och skriva under dom, för jag vill inte ha massa jääävla tjafs ! Tycker de som varit räcker och blir över !
Man tror att man känner någon men ack va fel man kan ha ibland. Känns dumt och säga detta men man kan fan inte lita på NÅGON ! sjukt igentligen...

<3 <3 <3
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Du kan lita på mig ;)



Allt man skriver är inte alltid intressant för en själv, men för en annan. Tänk på det ist :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback