Dator !!! :)

Ja nu äntligen har vi en dator igen !! :)

Tittade på paranormal activity (om de nu stavas så :P) härom dagen, Och fyy faaaan !
Sista halvtimmen på filmen va ju jätte äcklig.
Försökte få Freddan att titta på den igår med mig och jojjo men icke ! FEGIS !!! :D
Hade vart kul att titta på den med någon som inte har gjort det för att se den personens reaktioner. Hahah, skada glad ?  Jag ? Neeeeeej inte alls :P.

Ja, imon passar nog min syster Dockan också så jag kan gå på 25års kalas för Elina :D.
Ska bli riktigt kul ..

På lördag blir det kalas för Lilla syster som fyller år & sen kommer nog Mr P på kvällen och håller mig sällskap medans Jojjo passar sin systers barn :D.

<3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback